2015/09/01

Dia 17 - De Bercianos a Mansilla de las Mulas (26,5 km, 446,2 km acumulats)

Ens llevem a les sis i baixem a esmorzar. Parlem una mica amb els hospitalers, paguem el donatiu i marxem a caminar.

Surto amb el Colin i començo a notar el tibial de la cama esquerra. Aguanto 13 km a bon ritme (5,5 km/h). Passem per Burgo Ranero i fem un cafè i una napolitana. Continuem i arriba un moment que paro per treure'm el goretex i buaaaaa de cop i volta, el tibial em fa un mal que no es pot ni explicar. Avanço a poc a poc, la Kerrin m'acompanya una mica i em dóna dos ibuprofès. Arribant a Reliegos m'estiro a terra, em trec els mitjons, fico el peu en alt sobre dues motxilles, em fico Voltaren i una noia holandesa super jove em fa un massatge amb un oli especial xinès que penetra molt dins la pell (diu ella). Em bec una cervesa estirat, menjo un pintxo de tortilla i al cap de bastanta estona ja em trobo millor.

Pago i tirem cap a Mansilla de las Mulas per buscar l'alberg municipal. Està situat a dins del poble. Em dutxo, rento la roba i em fico a escriure el diari.

La tarda me la passo al llit per calmar el dolor del tibial. Estirat en una llitera sobre el llit del Colin. Em llevo a les 20h i me'n vaig a sopar a un restaurant triat amb el TripAdvisor. Menjo de conya (no falla mai aquesta aplicació!) : Hojaldre de morcilla y escalopines de queso blue.

Quan acabo me'n vaig a dormir quasi. Uns pesats foten soroll a fora el carrer fins bastant tard. M'he de llevar per anar al lavabo...

Demà serà un altre dia!

Aucun commentaire: