2015/08/27

Dia 12 - De Burgos a Hontanas (31 km, 317 km acumulats)

Ens llevem dolçament i anem a esmorzar al bar davant de l'alberg. Un suc de taronja natural va molt bé fent el camí. Avui, la Corinne s'ha llevat i no podrà continuar. Té ampolles als peus i estan infectades. Normalment surt aquella aigueta però a les d'ella surt pus. Es quedarà aquí i anirà a urgències! El camí és dur per alguns pelegrins! No es devia curar bé les ampolles! L'ivana i jo decidim tirar perquè ahir ja vam visitar tot. Els mexicans i el veneçolà es queden a visitar la catedral. Només als primers metres, perdo a l'ivana i faig tot el camí sol. En fi, amb més gent però sol de les persones que més he anat coneixent. Ja me les trobaré més endavant.

Surto de Burgos, arribo a Tardajos amb un ritme bastant ràpid (5,5 km/h o més). Em paro a veure aigua, a treure'm una pedreta de la Bota i continuo endavant. Més endavant, creo el riu Urbel, passo Rabé de las Calzadas i ja comença a aparèixer el paisatge que m'acompanyarà fins al final de l'etapa. La meseta castellana amb camps de cereals a mai no acabar i amb un vent del nord bastant fortet.

Arribo a la baixada del matamulos i de seguida a Hornillos del Camino. Entro en un supermercat, bec un Aquarius, compro dos plàtans i una nectarina, estampo la Credencial i me'n vaig a un bar a dinar. Avui menjaré un entrepà de pit de pollastre amb "pimientos". Faig el cafè. Pregunto si abans d'arribar a Hontanas trobaré una font i tiro milles. Em paro a la font de l'alberg San Bol. Està una mica apartat però només seguint l'arbreda que creix al llarg del seu "arroyo" és fàcil trobar la font. És una font que raja a raig fet amb una piscina. Em fico els peus a remullar, faig un tap pel meu camelback amb un tap de suro d'aquells de plàstic, bec aigua i tiro milles. Sort d'aquest tipus de fonts per aquí dalt la meseta! Sinó més d'un la palmaria caminant per aquí dalt sense vent.

Arribo a l'alberg municipal de Hontanas, pago, em segellen i vaig a dutxar-me, a rentar la roba i aquest vespre anirem a sopar per aquest poble petitet de la meseta castellana.

Aucun commentaire: