2015/08/23

Dia 7 - De Logronyo a Nájera (29,6 km, 196 km acumulats)

Hem sortit de l'alberg pel camí de Santiago que passa per enmig de la ciutat. Logronyo és molt bonica i ahir ens van fer una visita tant bonica a la ciutat que donen ganes de quedar-se més dies. Avancem per camps de blat i vinyes rodejats d'algunes pinedes (però no masses). La companyia és com sempre molt grata i parlant de moltes coses, el camí se't fa més amè. Pel camí trobem algun oasis... Llocs on alguns locals planten la seva furgoneta i t'ofereixen a bon preu aigua, sucs o begudes per reposar els minerals perduts. Ben aviat arribem a Najera on avui dormirem. Avui el tibial de la cama dreta se m'ha inflamat i em fa una mica de mal. És l'únic que tinc. Arribem a l'alberg municipal i ens donen un llit. N'hi ha 90. Ens dutxem, em faig un massatge al tibial amb un oli d'ametlla dolça que em va comprar l'Ivana ahir a Logronyo. Em va de conya! Al costat tinc al Luis, un xicot veneçolà que també va fins a Santiago. M'estiro una mica i en aquell moment es posa a ploure. És la primera pluja que sento durant tot el camí. Ens ha vingut a veure l'Andrés, un Pamplonico que l'any passat va fer el camí amb la Mamen i altra gent. Ha fet uns 110 km amb un ferro de bici. Anem a fer una birra i després a sopar en un bar que encara que tenien lloc reservat ens donen de menjar. Genial. Avui despedim a l'Alvaro (Elche) i a la Maria (Estocolm). Demà agafaran un taxi cap a Logronyo i després un bus cap a Alicante. Anem a fer una altra birra en un bar i ens trobem més gent... La italo-francesa amb la seva filla (La ragazzina... Una noia de 15 anys que la seva mare li va regalar fer el camí pel seu aniversari), els mexicans, els italians, etc. Fem fotos al bar, prenem alguna copa més, fem petar la xerrada i a les 22h30 anem cap a l'alberg. Ens quedem una estona parlant de coses a fora i al cap d'una hora, me'n vaig a dormir.

Demà serà un altre dia!

Aucun commentaire: